Mobilní úkoly a protokol vystavený z mobilu - krok k digitalizaci firmy

14.07.2023
Se zákazníkem jsme našli cestu jak mít přehled o pohybu zaměstnanců, evidenci zákazníků a termínu jejich návštěv včetně digitalizace protokolů

 

Zákazník: Výrobce oken a dveří

 

Jaký problém řešil: 

  • zákazník potřebuje digitalizovat plánování montážních a servisních úkonů techniků, tj. tyto činnosti:
    • přijmout požadavek k montáži / servisu
    • předávat data o zakázce z / do ERP systému
    • naplánovat montáž / servisní výjezd technika
    • předat technikovi všechny potřebné informace
    • dělat fotografie k zakázkám
    • ukládat fotografie na místě, kde budou spojeny se zakázkou, 
    • provést všechny potřebné kroky, které jsou při daném typu zakázky nezbytné, tedy povinné
    • seznámit zákazníka s tím jak má okno užívat / udržovat, čemu se vyvarovat
    • vytvořit protokol a nechat jej zákazníka podepsat
    • protokol poslat zákazníkovi 
    • předat data fakturačnímu oddělení
    • naplánovat opakující se úkol v roční frekvenci pro plánování prohlídky okna

 

Všechny tyto činnosti lze digitalizovat a maximálně automatizovat přes Ecofleet Mobilní úkoly.

 

Navíc zákazník požadoval automatizovat proces, který spočívá v tom, že po roce od každé montáže pracovník servisu kontaktuje zákazníka, snaží se najít vhodný termín, kdy s ním řeší otázku zájmu provést kontrolu (např. promazání a seřízení oken) technikem.

 

Navrhli jsme napojit SMS bránu na funkci opakujících se úkolů. Pracovník, který založí ročně opakující se úkol, zadá telefonní číslo zákazníka, zprávu, kterou má systém po roce odeslat. 

 

Po uplynutí jednoho roku SMS brána odešle SMS zprávu klientovi a stav úkolu se změní na “SMS odeslána”. Odpovědi od klienta se zapíší do pole zpráv ve stejném úkolu a změní stav úkolu “SMS odpověď přijata”. 

 

Pracovník servisu tak ušetří čas shánění klienta pro zjištění jestli ne/má zájem servis provést a plánuje termín servisu jen s klienty, kteří o servis projevili zájem. 

 

ukázka systému Ecofleet mobilní úkoly:

 

 

Další výhody Ecofleet Mobilních úkolů jsou například:

  • mobilní aplikace Ecofleet je ideální pro zadávání úkolů pracovníkům v terénu a kontrolu jejich práce. Zadávání úkolů nebylo nikdy efektivnější 
  • mobilní aplikace zjišťuje polohu zaměstnanců a vypočítává nejrychlejší cestu vedoucí k zákazníkovi a splnění úkolu - šetří čas
  • zajímavou funkcí mobilní aplikace Ecofleet je zobrazování všech monitorovaných objektů ve fleetu. Řidiči mohou mít přehled o poloze svých kolegů 
  • aplikace není jen prohlížeč, ale nativní aplikace fungující i mimo GSM signál 

(Jednou z výhod aplikace Ecofleet je, že umožňuje plnění úkolů i v režimu offline. To znamená, že i když není k dispozici mobilní internet, můžete stále používat aplikaci. Veškeré informace se synchronizují, jakmile se dostanete zpět do oblasti s mobilním pokrytím. To je velký rozdíl oproti online CRM aplikacím, které vyžadují připojení k internetu pro plnění úkolů a správu dat. Offline plnění úkolů v aplikaci Ecofleet může být velmi užitečné pro řidiče nebo pracovníky na cestách, kteří potřebují přístup k informacím i v oblastech s omezeným připojením k internetu.)

ukázka systému Ecofleet mobilní úkoly z  pohledu plánování:





Kategorie
Mějte svůj vozový park pod kontrolou ještě dnes
JMÉNO A PŘÍJMENÍ
NÁZEV SPOLEČNOSTI
E-MAIL
TELEFON

Přidejte se k 30 000+ našich
spokojených zákazníků a šetřete
díky GPS sledování vozidel.

Máte otázky? Zavolejte nám:
+420 703 867 444
(Čechy)
+420 704 688 288
(Morava)
+420 704 688 288
(Slovensko)
nebo napište na: obchod@satelitnisledovani.cz

Přidejte se
k 30 000+ našich
spokojených
zákazníků a šetřete
díky GPS
sledování vozidel.

Máte otázky? Zavolejte nám:
+420 703 867 444
(Čechy)
+420 704 688 288
(Morava)
+420 704 688 288
(Slovensko)
nebo napište na:
obchod@satelitnisledovani.cz

PŘÍPADOVÉ STUDIE

Naši zákazníci

Satelitní sledování nabízí řešení monitoringu vozidel pro malé i velké firmy
Podívejte se, jak ho efektivně používají někteří naši vážení zákazníci.

PŘÍPADOVÉ STUDIE

Naši zákazníci

Satelitní sledování nabízí řešení
monitoringu vozidel pro malé i velké firmy
Podívejte se, jak ho efektivně používají
někteří naši vážení zákazníci.

 
Firmě Rohlík Group jsme ušetřili 77% původních nákladů na monitoring
vozidel
a s tím spojené sledování
teplotního řetězce.


Používání GPS fleet management
systému je dnes již nezbytnou
samozřejmostí
a je jich na trhu
mnoho. Některé se základní
funkcionalitou, některé pokročilé.
Systém sám o sobě ale nestačí.
Důležité je mít oporu v jeho
poskytovateli, který musí být spolehlivý,
profesionální a flexibilní.
V tom všem
se Ecofleet CZ s.r.o.
osvědčil ve všech
zemích, kde Rohlík Group působí.

Jiří Hanzlík
Rohlík Group - Group Head of Mobility
Evropský lídr kvality balíkových služeb, společnost GLS, zvolila v České republice pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti své přepravní sítě monitoring vozidel pomocí systémů Ecofleet CZ s.r.o.

Společně s online sledováním statusu zásilek je zajištěna spolehlivá přeprava balíků po celé ČR do 24 hodin a do ostatních evropských zemí za 1-4 dny.
Přední opravce železničních kolejových vozidel, člen Skupiny České dráhy - provádí opravy a modernizace elektrických a motorových vozů, ucelených jednotek, osobních vozů a funkčních celků železničních
kolejových vozidel.

Pro správu svých referentských vozidel
a jejich přesuny mezi jednotlivými provozními středisky oprav využívá modul Rezervace , díky kterému má vždy aktuální přehled o statistikách využití těchto vozidel.

Máte dotaz nebo zájem o nezávaznou
nabídku?

Zanechte nám na sebe kontakt a základní
informace a my se vám ozveme zpět.

Garance spokojenosti
Když nebudete s naším řešením spokojení během prvních 3 měsíců, vrátíme vám peníze zpět.
Serverový dohled 24/7
Díky nepřetržitému monitoringu je dostupnost aplikace 99,98%. Ve všední dny průměrně reagujeme do 1 hodiny a incident vyřešíme ještě tentýž den.
Instalace zařízení po celé ČR a SR
Do 24h odesíláme balíček s GPS, nebo domluvíme termín montáže.
JMÉNO A PŘÍJMENÍ
NÁZEV SPOLEČNOSTI
E-MAIL
TELEFON

Máte dotaz
nebo zájem

o nezávaznou
nabídku?

Zanechte nám na sebe kontakt a
základní informace a my se vám
ozveme zpět.

JMÉNO A PŘÍJMENÍ
NÁZEV SPOLEČNOSTI
E-MAIL
TELEFON
Garance spokojenosti
Když nebudete s naším řešením spokojení během prvních 3 měsíců, vrátíme vám peníze zpět.
Serverový dohled 24/7
Díky nepřetržitému monitoringu je dostupnost aplikace 99,98%. Ve všední dny průměrně reagujeme do 1 hodiny a incident vyřešíme ještě tentýž den.
Instalace zařízení po celé
ČR a SR
Do 24h odesíláme balíček s GPS, nebo domluvíme termín montáže.