Nikdy nezmeškejte novou obchodní příležitost

12.09.2023
Naše aplikace vám pomůže mít všechno pod kontrolou. Buďte včas na místě, buďte připraveni a buďte úspěšní.

Je jedno jestli jste rodinná firma nebo velký obchodní řetězec. Každý musí řídit své zakázky a organizovat výjezdy ke svým klientům nebo za svými obchodními případy.  Hektický způsob vedení firmy ale může ohrozit osobní život a tím naopak zhoršit výkonnost firmy. 

 

Důležité je jak celý kolotoč řídit směrem k ziskům a mít nad ním přehled.

 

Naše aplikace vám pomůže mít všechno pod kontrolou. Buďte včas na místě, buďte připraveni a buďte úspěšní.

 

Pár základních typů, jak toho dosáhnout asi zná každý:

  • zapiš si vše do diáře 
  • schůzky si dobře zorganizuj a naplánuj
  • vyjížděj včas a předem si najdi vhodnou trasu
  • připrav se dopředu 

Ale co k tomu použít místo propisky a papíru “chytrý telefon” a počítač?

 

Uvolněte se a nedržte vše v hlavě

 

Vše držet v hlavě je složité a navíc ne vše ve firmě máte na starosti vy sami. Faktury vám připravují kolegyně na účtárně, nakládku zboží řeší ve skladu a trasu plánuje dispečer. Vše je tedy závislé na jednotlivých odděleních ve spoustě papírů, tabulek a mailů a vždy se může stát chyba a nebo prostě nějaký článek vypadne. Třeba proto, že jde na fotbalový zápas svého syna, kde chce být včas. 

Naším cílem je dodat takový nástroj abychom usnadnili přehled nad zakázkami a zefektivnili jejich předávání napříč firemním kolotočem. A ano, aby se díky tomu stihlo obchodní jednání u klienta v čas a i pár navíc. A největší výhrou je pak včas stihnout úvodní výkop na fotbalovém zápase. 

 

Zapomeňte na chaos s papíry - zapište to do zakázkového systému

Abyste mohli efektivně řídit svůj tým a zároveň nesmeškali žádnou důležitou obchodní příležitost ej potřeba vše vést v evidenci. Zapomenuté poznámky na papírech, nepřehledné tabulky a ztracené e-maily už dávno nepostačují pro moderní firemní prostředí. Místo toho může zakázkový systém být klíčem k úspěchu.

 

  1. Centralizovaný Přehled

 

Spravovat všechny zakázky, úkoly a pracovní postupy. Můžete si snadno zobrazit, kdo má na starosti kterou zakázku, jaký je její stav, a jaké termíny jsou spojeny s jejím dokončením. To vám umožní efektivně koordinovat práci mezi členy týmu a minimalizovat riziko zmeškání důležitých termínů.

 

  1. Komunikace a Spolupráce

 

Podpořte efektivní komunikaci a spolupráci uvnitř týmu. Můžete snadno sdílet informace o zakázkách, dokumenty a poznámky mezi členy týmu a sledovat historii komunikace. Díky online zpracování se navíc k informacím dostanete jak z telefonu ta i z počítače, nejste tedy závislí na přítomnosti v kanceláři. 

 

  1. Plánování a Sledování

 

Můžete si stanovit priority, termíny. To vám umožní lépe předvídat potřeby zdrojů a optimalizovat pracovní procesy. Můžete také sledovat, jak dlouho trvá vykonání různých úkolů a najít způsoby, jak je zefektivnit.

 

  1. Redukce Chyb a Zlepšení Kvality

 

Díky centralizovanému přístupu můžete snadno kontrolovat, zda jsou všechny kroky v pracovním postupu správně prováděny. Můžete také vytvořit standardizované postupy a šablony, které pomohou zajistit konzistenci a kvalitu všech zakázek.

 

  1. Mobilní Přístup

 

To znamená, že můžete mít přehled o svých zakázkách a úkolech kdykoli a kdekoli. Výhodou  našeho řešení je i práce nezávislá na datovém připojení. Tedy technik může vyplňovat a pracovat  se zakázkou i v místech bez pokrytí signálu. Vše tedy uloží  a jakmile se opět připojí vše se odešle. 

 

  1. Plánování Cesty

 

Optimalizační software vám umožní předem stanovit nejlepší trasu pro plnění vašich úkolů. Můžete zadat více destinací a systém vám najde nejefektivnější pořadí návštěv.

 

  1. Minimální Ztráta Času

Optimalizace tras vám umožní minimalizovat čas strávený na cestách. Výsledkem je úspora paliva a zvýšení produktivity, protože můžete stihnout více úkolů během dne.

 

  1. Informace 

 

Popis Úkolu: K detailní přípravě patří také popis úkolu. Zapište si, co přesně musíte udělat, co potřebujete k dokončení úkolu, a jaké jsou priority. Případně úkol rovnou delegujte.

 

Digitální Přílohy:  Připojte dokumenty, obrázky a jiné přílohy k úkolům. Můžete tak mít všechny potřebné informace na dosah ruky a na závěr se automaticky  vygeneruje protokol o odvené práci včetně podpisu klienta, že zakázku převzal. Vše se může přenášet do dalších podnikových systémů, takže např. rychleji vyfakturujete a dříve dostanete zaplaceno.

 

Rádi Vám pomůžeme k takovému usnadnění a digitalizaci práce. 

Kategorie
Mějte svůj vozový park pod kontrolou ještě dnes
JMÉNO A PŘÍJMENÍ
NÁZEV SPOLEČNOSTI
E-MAIL
TELEFON

Přidejte se k 30 000+ našich
spokojených zákazníků a šetřete
díky GPS sledování vozidel.

Máte otázky? Zavolejte nám:
+420 703 867 444
(Čechy)
+420 704 688 288
(Morava)
+420 704 688 288
(Slovensko)
nebo napište na: obchod@satelitnisledovani.cz

Přidejte se
k 30 000+ našich
spokojených
zákazníků a šetřete
díky GPS
sledování vozidel.

Máte otázky? Zavolejte nám:
+420 703 867 444
(Čechy)
+420 704 688 288
(Morava)
+420 704 688 288
(Slovensko)
nebo napište na:
obchod@satelitnisledovani.cz

PŘÍPADOVÉ STUDIE

Naši zákazníci

Satelitní sledování nabízí řešení monitoringu vozidel pro malé i velké firmy
Podívejte se, jak ho efektivně používají někteří naši vážení zákazníci.

PŘÍPADOVÉ STUDIE

Naši zákazníci

Satelitní sledování nabízí řešení
monitoringu vozidel pro malé i velké firmy
Podívejte se, jak ho efektivně používají
někteří naši vážení zákazníci.

 
Firmě Rohlík Group jsme ušetřili 77% původních nákladů na monitoring
vozidel
a s tím spojené sledování
teplotního řetězce.


Používání GPS fleet management
systému je dnes již nezbytnou
samozřejmostí
a je jich na trhu
mnoho. Některé se základní
funkcionalitou, některé pokročilé.
Systém sám o sobě ale nestačí.
Důležité je mít oporu v jeho
poskytovateli, který musí být spolehlivý,
profesionální a flexibilní.
V tom všem
se Ecofleet CZ s.r.o.
osvědčil ve všech
zemích, kde Rohlík Group působí.

Jiří Hanzlík
Rohlík Group - Group Head of Mobility
Evropský lídr kvality balíkových služeb, společnost GLS, zvolila v České republice pro zajištění bezpečnosti a spolehlivosti své přepravní sítě monitoring vozidel pomocí systémů Ecofleet CZ s.r.o.

Společně s online sledováním statusu zásilek je zajištěna spolehlivá přeprava balíků po celé ČR do 24 hodin a do ostatních evropských zemí za 1-4 dny.
Přední opravce železničních kolejových vozidel, člen Skupiny České dráhy - provádí opravy a modernizace elektrických a motorových vozů, ucelených jednotek, osobních vozů a funkčních celků železničních
kolejových vozidel.

Pro správu svých referentských vozidel
a jejich přesuny mezi jednotlivými provozními středisky oprav využívá modul Rezervace , díky kterému má vždy aktuální přehled o statistikách využití těchto vozidel.

Máte dotaz nebo zájem o nezávaznou
nabídku?

Zanechte nám na sebe kontakt a základní
informace a my se vám ozveme zpět.

Garance spokojenosti
Když nebudete s naším řešením spokojení během prvních 3 měsíců, vrátíme vám peníze zpět.
Serverový dohled 24/7
Díky nepřetržitému monitoringu je dostupnost aplikace 99,98%. Ve všední dny průměrně reagujeme do 1 hodiny a incident vyřešíme ještě tentýž den.
Instalace zařízení po celé ČR a SR
Do 24h odesíláme balíček s GPS, nebo domluvíme termín montáže.
JMÉNO A PŘÍJMENÍ
NÁZEV SPOLEČNOSTI
E-MAIL
TELEFON

Máte dotaz
nebo zájem

o nezávaznou
nabídku?

Zanechte nám na sebe kontakt a
základní informace a my se vám
ozveme zpět.

JMÉNO A PŘÍJMENÍ
NÁZEV SPOLEČNOSTI
E-MAIL
TELEFON
Garance spokojenosti
Když nebudete s naším řešením spokojení během prvních 3 měsíců, vrátíme vám peníze zpět.
Serverový dohled 24/7
Díky nepřetržitému monitoringu je dostupnost aplikace 99,98%. Ve všední dny průměrně reagujeme do 1 hodiny a incident vyřešíme ještě tentýž den.
Instalace zařízení po celé
ČR a SR
Do 24h odesíláme balíček s GPS, nebo domluvíme termín montáže.